- Da li vam se sviđa uzbuđenje koje sa sobom nosi učešće u raznim vidovima takmičenja? Da li vam „višak adrenalina“ i emocije koje se javljaju u takmičenju sa „suparnicima“ pričinjava zadovoljstvo ili pak volite da donosite odluke u strogo kontrolisanom okruženju?
- Da li ste skloni detaljnom istraživanju/analiziranju onoga što vas interesuje ili se više oslanjate na intuiciju? Da li to važi i za proučavanje tržišta? Drugim rečima, šta vam je bliže - detaljna analiza tržišta ili više volite da igrate „na osećaj?
- Da li ste zagovornik poštovanja unapred definisanih pravila ili volite da odlučujete mimo plana, ukoliko procenite da je takva odluka kvalitetna?
- Kakva su vaša očekivanja kao trejdera – želite li da postanete sledeći Džordž Soroš ili više cenite slobodu i udobnost rada od kuće? Ili se jednostavno nalazite u potrazi za dodatnim izvorom prihoda?
Želiš da razgovaraš sa jednim od naših specijalista. Klikni ovde.
Odgovori na ova pitanja će vam pomoći da pronađete pravu motivaciju za posao trejdera, a samim tim ćete zaključiti kakav vam stil trgovanja najviše odgovara. Ne zaboravite da u zavisnosti od osobina ličnosti i ciljeva koje ste sebi postavili vi birate i odgovarajuće strategije za trgovanje. Neki stilovi su prosto kompatibilni sa vašim osobinama i željama, dok neki prosto nisu stvoreni za vas. Na primer, ako odlično podnosite rad pod pritiskom konkurencije, tada su za vas najpogodnije opcije trgovanja na dnevnom i kratkoročnom nivou. Nasuprot tome, ako imate običaj da studiozno pristupate problemu, da imate sve informacije u ruci i da se držite što je moguće dalje od rizika, u tom slučaju se okrenite ka dugoročnim transakcijama. Ukoliko pak volite da se kladite, zavisnik ste od kockanja ili jednostavno imate problem sa samodisciplinom, savetujemo Vam da prekinete sa trgovanjem na finansijskim tržištima - za Vaše dobro! Motivacija trejdera ima ključnu ulogu i mora da da bude u potpunosti demistifikovana na samom početku. Imajtu na umu da forex trejderi moraju ozbiljno voditi računa o svojim akcijama na tržištu i oni koji nisu dovoljno tome posvećeni biće vrlo brzo „uklonjeni iz šeme“.