Gde je granica između naučne fantastike i stvarnosti?

1

Sadržaj
 Gde je tačka na kojoj se stvari “lome”?
 Šta mi u Profit Point-u, promovišemo?

Naslov ovog bloga donosi naizgled jednostavno pitanje jer, dovoljno je da krenemo od
definicije ta dva pojma i da na osnovu zdravog razuma brzo dođemo do odgovora. Međutim,
nedavno su se ta dva sveta pomešala tako da ih nije lako odvojiti.
Kako se to dogodilo?
Sve je počelo od pojave gladi…
Više puta se pokazalo, čim stvari počnu da škripe u privredi (rast inflacije, nepredvidivost
cena, donošenje zakonskih mera, iznuđene intervencije vlade koja preuzima ulogu
vatrogasca, geopolitički sukobi itd.), neminovno se javlja glad za bogaćenjem, značajno
izraženija nego u normalnim okolnostima kada se širi tiho i polako. To nije loša stvar, zar ne?

Gde je tačka na kojoj se stvari “lome”?

Naravno, želja za bogaćenjem je u teoriji dobra stvar jer deluje pozitivno na privrednu
aktivnost. Ne kaže se uzalud da novac pokreće svet. Međutim, ozbiljan problem nastaje kada
se želja za bogaćenjem preko noći nahrani nerealnim obećanjima iz domena naučne
fantastike. Tu podrazumevamo kolosalne profite, agresivne strategije, reklame tipa „Evo
kako sam zaradio 5.000 evra za nedelju dana“ itd. Ovakvi, lepo upakovani i primamljivi
paketi predstavljaju rastući segment industrije takozvanih „investicionih gurua“.

Laka i brza zarada, oduvek je bila mamac za lakoverne, ali se uz dobru reklamu može
promovisati široj populaciji kao proizvod zasnovan na zdravim osnovama, a ne na izrazito
visokom investicionom riziku. Veliki broj ljudi biva uhvaćen u fatamorganu

naučnofantastičnih scenarija, uglavnom snimanih u skupim automobilima, luksuznim vilama
i privatnim avionima. Te stvari se obično ne završavaju dobro. Nažalost…

Kao što je mnogo puta rečeno, postoji siguran recept za uspeh, a to je naporan rad. Dostizanje
finansijske nezavisnosti je sve samo ne lak posao. Finansijska sloboda je put, to je proces
akumulacije znanja i informacija koje otvaraju vaš um i pokreću vas na akciju. Ništa se ne
postiže preko noći, prečicama ili čudesnim receptima, čak i ako je marketing toliko uverljiv
da odmah poželite da živite san koji vam se prodaje.

Šta mi, u Profit Point-u, promovišemo?

Promovišemo obrazovanje, akumulaciju znanja i razvoj veština i sposobnosti, kako bismo
vam pomogli da postanete kompletan, posvećen i proračunat investitor koji zna da svaka
donešena odluka ima dugačak niz posledica. Neke su dobre, neke mogu biti loše.
Ne prodajemo recepte.
Mi ne prodajemo obećanja.
Ne nudimo sigurne signale, kao ni visokorizične strategije investiranja.
Ono što vam nudimo su izuzetno dobro struktuirane informacije, naše godinama akumulirano
i izbrušeno znanje o finansijskim tržištima. Nudimo sveobuhvatnu podršku, pre, za vreme i
nakon korišćenja naših edukativnih usluga. Sve to kako bismo vam pružili pomoć na vašem
putovanju kroz izazovni svet investicija.

Dugoročna ulaganja, ulaganja u portfolije ETF-ova, državne obveznice, nekretnine itd.,
to su vrste ulaganja koje vam omogućavaju generisanje pasivnog prihoda, kreiranog tako da
dodatno očvrsne vaš investicioni portfolio. U ekosistemu Profit Point-a pronaći ćete potrebno
znanje i za donošenje najboljih odluka za svoju finansijsku budućnost.

Stalna tema naših obrazovnih programa jeste podučavanje o upravljanju vremenom i
novcem, jer su to dva vitalna resursa koja zajedno sa upravljanjem emocijama i
diversifikacijom portfolija čine celoviti paket koji vam pomaže da sazrite kao investitor.
Bilo koje drugo bombastično obećanje (na primer povraćaj investicije koji je višestruko veći
od prosečnog ROI za indeks SP500) može se brzo pretvoriti u balon koji će pući i sa sobom
odneti vašu investiciju, ušteđevinu i gurnuti vas u onaj malo manje prikazivani deo naučno-
fantastičnog scenarija, u očaj.

Marketing svake kompanije koja poštuje sebe mora biti etički.
Nemojte obećavati/prodavati nešto što ne možete ispuniti.
Marketing svake kompanije koja poštuje sebe mora biti u skladu sa misijom.

Nemojte obećavati/prodavati usluge koje ne dele moralne vrednosti vaše kompanije.
Marketing svake kompanije koja poštuje sebe mora biti u skladu sa vizijom.
Nemojte obećavati/prodavati usluge koje ne predstavljaju otelotvorenje vaše vizije.

Ovo su principi od kojih ne odstupamo u svom obrazovnom procesu, čak i ako možda zbog
toga kratkoročno patimo, ali istorija generalno, kao i istorija naše kompanije su nam pokazali
da je to jedini put do uspeha, put do promene koju želimo da promovišemo i ostvarimo kroz
naše obrazovne programe.

Profit Point je kompanija koja obrazuje za budućnost. A sada zajedno sa našom zajednicom
gradimo budućnost, jer smo neprikosnoveni u obrazovanju i razvoju.

Želite više novca?

Evo šta možete učiniti, u 7 + 1 jednostavnih koraka:

1. Investirajte u svoje obrazovanje
2. Informišite se
3. Napravite plan
4. Analizirajte svoje troškove
5. Štedite
6. Umnožite svoje prihode
7. INVESTIRAJTE
8. Pomozite i drugima
Vaš vodič za lične finansije i upravljanje novcem. Štedite više, investirajte pametno,
oslobodite se dugova!
Za sva ostala pitanja, tu smo mi!
Profit Point

Daljim korišćenjem web-sajta saglasan sam sa upotrebom kolačića Više informacija

Podešavanje kolačića na ovom web-sajtu "dozvoljava upotrebu kolačića", a u cilju stvaranja što boljih uslova korisnicima za navigaciju na sajtu. Ukoliko nastavite da koristite naš web-sajt bez izmena podešavanja, ili jednostavno kliknete na dugme "Prihvatam", smatramo da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Zatvori